موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق - تامين اجتماعي - بازنشستگان تامين اجتماعي - بازنشستگان تأمين اجتماعي - افزايش حقوق بازنشستگان - تأمين اجتماعي - باشگاه پرسپوليس - انتخابات رياست جمهوري - كانو اسپرينت - رييس كميسيون قضايي - يارانه آبان ماه - تراز گاز منفي - رييس شوراي شهر تهران - انتخابات رييس جمهوري - محمدابراهيم لاريجاني - امريه سربازي قوه قضاييه - برند لنو - طنز مهران مديري - يونس آباد - حوادث معدني - پمپ دنده اي

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 آذر 1400 ساعت 13:102021-12-03سياسي

عدم اجرای قانون و عدالت علت اصلی  انقراض حکومت ها است


نماینده ی ولی فقیه در استان البرز گفت: عدم اجرای قانون و عدالت باعث براندازی حکومت ها می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا آیت الله سید محمد مهدی حسینی همدانی در خطبه های نماز جمعه 12 آذرماه کرج با اشاره به اهمیت رعایت عدالت اجتماعی افزود: رسول خدا می فرمایند در اجرای عدل درباره هیچکس فروگذاری و سستی نمی کنم حتی اگر مجرم از نزدیکان من باشد .

وی افزود: با این حال افرادی در راس ادارات قانون ها را دور می زنند و یا به طور کلی افراد ناشایستی در این جایگاهها ورود کرده و از قانون تخطی می کنند.

آیت الله حسینی همدانی در بخش دیگری از سخنان خود تاکید کرد: خیلی از مباحثی که در جامعه مطرح می شود می تواند موجب اختلاف شود اما حفظ وحدت در وهله ی اول مهم ترین چیزی است که باید به آن توجه شود.

وی همچنین به سخنان مقام معظم رهبری در خصوص قانون اساسی اشاره کرد و گفت: معظم له فرموده اند که قانون اساسی ستون فقرات نظام است و معیار و ضابطه است و قانون اساسی مثل ستون ها و پی های یک بنا است و اسلام در قانون اساسی تجسم پیدا کرده است.

وی با اشاره به مذاکرات هسته ای گفت: اینکه بعضی از کشورهای حاضر در این مذاکرات، حضور ایران را مبنی بر مذاکرات هسته ای می دانند باید بدانند این مذاکرات برای برداشتن تمام تحریم ها علیه ایران است و تعاملات در این مذاکرات باید دوطرفه باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عدم اجرای قانون و عدالت علت اصلی  انقراض حکومت ها است

عدم اجرای قانون و عدالت علت اصلی  انقراض حکومت ها است